Fullt ös imorgon då

Jajjamen imorgon så blir det mycket att göra, ska för det första till banken och betala in pengar till peter för resan plus ordna en annan sak där, me innan jag och mamma åker dit så ska jag försöka hinna packa upp en kartong här hemma i vardagsrummet. sen blir det till rusta och köpa en ny resväska har hittat en som verkar helt suverän så det blir nog bra.sen ska mamma kanske klippa sig och vi ska även till solna stad och fixa en annan grej och jag ska kolla upp fall jag kan få plugga upp dom ämnen jag inte blev godkänd i på distans.
sen va jag ju och kollade det där jobber på fabriken idag men jag kommer ha 5 timmar om dan där jag ska hinna fia allt hushållsarbete plus hinna med hästen så tror jag skippar det, men har kanske ett annat på g som jag gärna skulle vilja ha men får se vad det är för lön och hur det funkar ed min resa i november plus dom två veckorna i oktober som jag ska ha stallet jag står i med hästen. visst det kommer bli mycket åkande men jag skulle nog utvecklas enormt på det jobbet. annars om inte det funkar så har jag en annan plan.
aja mer om det imorgon vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har nämligen vinnaren utsetts, så gå in på http://laakinoiise.blogg.se/ för att se om du är den lyckliga vinnaren!

Var även gärna med i den nya omgången! :)

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-torsdag-2.html#comment

2011-09-22 @ 18:06:56
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej cheyen där!

Kom in till mig och ställ en fråga i min första frågestund! Du kan fråga om allt, min tävlingsdans, familj, brasilianska bakgrund m.m.! Skulle bli så jätte glad <3

Direktlänk: http://picsmania.blogg.se/2011/september/min-forsta-fragestund.html#comment

(Förlåt mig om såna här kommentarer inte faller dig i smaken :/)

KRAMEN

2011-09-24 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0