this is the day

tjena på er.
har precis duschat så ska torka håret och vänta på mamma så att jag sen kan åka iväg till stallet måste dit och tvätta hästen sen blir det hem. imorgon ska jag åka och prata med en person om jobb men vet inte om jag ska ta det då jag i sånafall kommer jobba mellan 15.00 - 23.00 typ och då kommer inte mitt förhållande med kim hålla så himla länge till för vi kommer inte se varanndra alls i veckorna eller jo jag ser honom när jag kommer hem men då sover han och inte väcker jag honom då. ne så jag ska kolla med den chefen om det finns andra tider.
annars e allt bra vi räknar ner veckorna tills teneriffa och det är ju inte så långt kvar september e ju snart slut så det går fort. man har ju lite att fixa med till resan men det är skönt.
ne nu ska jag fixa det sista ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-onsdag-2.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-21 @ 21:47:04
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0